مرکز مشاوره آمین

مشاوره در زمینه های : خانواده - پیش از ازدواج- کودک و نوجوان- اضطراب و استرس

مرکز مشاوره آمین

مشاوره در زمینه های : خانواده - پیش از ازدواج- کودک و نوجوان- اضطراب و استرس

آسیب جمله « من که بهت گفته بودم»!!!

این مطلب توسط تیم مرکز آمین و دکتر فتانه محمدی تهیه شده است :


یکی از بدترین ،اشتباه ترین و آسیب زننده ترین حرفها در ارتباط با همسر یا فرزندتون این است که بگویید

«من که بهت گفته بودم»

این حرف رو به هیچ کسی نگویید ،مخصوصا به فرزندتتان

وقتی به کسی میگویید من که گفته بودم یعنی: تو احمقی،نمی فهمیو این منم که از تو بیشتر می فهمم 

از این به بعد اگه به حرف من گوش کنی،اشتباه نداری حالا هم خوشحالم به حرف من رسیدی 

و حقت هست که این بلا به سرت اومد و به دردسر افتادی..

این برخورد به مرور زمان فرد را دچار احساس گناه و سرخوردگی و خشم فروخورده و تنفر از شما می کند.

درحالی که پیام ما باید این باشد : همه اشتباه می کنند ،هر اتفاقی بیافتد من کمکت خواهم کرد ،نگران نباش 

همه آدمها شکست می خورند و اشتباه می کنند و این معنی اش آن نیست که تو نمی فهمی یا انسان بدی هستی 


شماره های تماس کلینیک روانشناسی و مشاوره آمین

آدرس: نارمک میدان هلال احمر به سمت هفت حوض_جنب دبستان توحید_پلاک۱۹ط۱

 

#هماهنگی_وقت_مشاوره_حضوری

#02177955526

#02177845868

#09350633778


اثر مشاهده ....

این مطلب توسط تیم مرکز آمین و دکتر فتانه محمدی تهیه شده است :


زمانی که هر لحظه را مشاهده کنیم 


هویت مشاهده گری پیدا می کنیم که در طول زمان بسیار مهم تر از آن چیزی است که مشاهده می شود.


به مرور با استقرار در وضعیت مشاهده گر،حسی خوب و ماندگار همراهمان می شود حتی در مشاهده ی ناگواری ها...


شماره های تماس کلینیک روانشناسی و مشاوره  آمین  و  کیمیا روان 


آدرس: نارمک میدان هفت حوض_ابتدای گلبرگ شرقی،پلاک۷۱۴،طبقه دوم،واحد۴


#هماهنگی_وقت_مشاوره_حضوری

#02177955526

#09350633778

زندگی در لحظه

این مطلب توسط تیم مرکز آمین و دکتر فتانه محمدی تهیه شده است:

معنای زندگی از فرد به فرد .روز به روز ساعت به ساعت در تغییر است.
از این رو آنچه مهم است معنای زندگی به طور اعم نیست بلکه هر فرد می بایست معنی و هدف زندگی خود را در لحظات مختلف در یابد 

ویکتور فرانکل


شماره های تماس کلینیک روانشناسی و مشاوره  آمین  و  کیمیا روان 


آدرس: نارمک میدان هفت حوض_ابتدای گلبرگ شرقی،پلاک۷۱۴،طبقه دوم،واحد۴


#هماهنگی_وقت_مشاوره_حضوری

#02177955526

#09350633778

قدرتمندبودن

این مطلب توسط تیم مرکز آمین و دکتر فتانه محمدی تهیه شده است :


وقتی که شهامتِ‌ قدرتمند بودن را پیدا می‌کنم تا بتوانم از توانایی‌ها و استعدادهایم برای تحققِ چشم‌اندازم استفاده کنم، 

ترسِ من رفته رفته بی‌اهمیت‌تر می‌شود


شماره های تماس کلینیک روانشناسی و مشاوره  آمین  و  کیمیا روان 


آدرس: نارمک میدان هفت حوض_ابتدای گلبرگ شرقی،پلاک۷۱۴،طبقه دوم،واحد۴


#هماهنگی_وقت_مشاوره_حضوری

#02177955526

#09350633778

تاثیر تمرکز :

این مطلب توسط تیم مرکز آمین و دکتر فتانه محمدی تهیه شده است:

تمرکز بهترین عامل موفقیته و تنوع از هدف دورت میکنه...
یک ذره بین کوچیک قادره با تمرکز انرژی و حرارت یک نقطه رو به آتیش بکشه ولی خورشید با اون عظمتش دمای زمین  رو از 60 درجه بیشتر نمیکنه 
بزرگی مهم نیست .ذره بین باش و تمرکز کن...


شماره های تماس کلینیک روانشناسی و مشاوره  آمین  و  کیمیا روان 


آدرس: نارمک میدان هفت حوض_ابتدای گلبرگ شرقی،پلاک۷۱۴،طبقه دوم،واحد۴


#هماهنگی_وقت_مشاوره_حضوری

#02177955526

#09350633778