مرکز مشاوره آمین

مشاوره در زمینه های : خانواده - پیش از ازدواج- کودک و نوجوان- اضطراب و استرس

مرکز مشاوره آمین

مشاوره در زمینه های : خانواده - پیش از ازدواج- کودک و نوجوان- اضطراب و استرس

#سبک های #فرزند_پروری

#سبک های #فرزند_پروری  



١مقتدرانه(عملی):
در این سبک رفتار گرما و محبت به همراه کنترل رفتارهای کودک به تعادل رسیده اند و ثبات و پایداری والدین در رفتارشان برای کودکان احساس امنیت به همراه دارد . .
این سبک رفتار کودکانی #خلاق؛ با #اعتماد_بنفس؛ و #مسئولیت_پذیر تربیت میکنند.

٢-مستبدانه:
در این سبک رفتار گرما و محبت والدین کم و در مقابل کنترل بر رفتار کودک شدت بیشتری دارد.

در این سبک کودکانی دمدمی مزاج و #پرخاشگر که دچار #اختلالات_رفتاری هستند.

٣-سهل گیرانه:
در این سبک تربیتی گرما و محبت زیاد ولی کنترل و نظارت کم است.

این والدین کودکانی پرخاشگر و ناپخته و خارج از کنترل و اصطلاحا "#لوس" تربیت میکنند.

٤-بی اعتنا:
در این سبک تربیتی سطح گرماو محبت و نظارت پایین است. .
این والدین کودکانی متوقع؛ سرکش، نافرمان تربیت میکنند.   

 

مشاوره تلفنی از طریق (تلفن ثابت)

9092305913 

9099071898 

تعیین وقت حضوری: 02177955526

اعمال کنترل بر احساسات خود


به گفته یک متخصص روانشناس بالینی ، میل ذاتی فردی که توسط همسرش ترک شده، در دست گرفتن و کنترل شرایط زندگی خود است. این مشاور خانواده معتقد است افراد مطلقه معمولا قادر به مشاهده علائم هشدار دهنده در زندگی مشترک نیستند. علامت هایی که نشان می دهد ازدواج و زندگی او در معرض خطر است و نمی داند چگونه به این تهدید پاسخ موثر و مناسبی بدهد. در نتیجه، به گونه ای رفتار می کند که همسر خود را بیشتر از خود می رنجاند و دور می کند.

افرادی که از لحاظ عاطفی از طرف همسر خود ترک شده اند می خواهند چیزی بگویند یا کاری بکنند تا همسر خود را به ازدواج برگردانند. به دلیل ترس و غم حاصل از دست دادن کسی که دوستش دارید ، ممکن است در طول دوره طلاق عاطفی شروع به مشاجره و دعوا با همسر خود کنید که به عقیده این روانشناس ، چنین رفتاری اصلا ضروری نیست.

مهم است بدانید تصمیم به طلاق عاطفی همسر شما به این معنا نیست که او فردی ناسازگار است. در حقیقت همسر شما به دنبال فرصتی برای فرار از شرایط سخت زندگی حاصل ازتجربه تلخ زندگی مشترک با شما است و همین دلیل باعث می شود تا بدرفتاری های شما را با سردی و بی مهری پاسخ دهند.

میل و نیاز فردی که تصمیم به طلاق عاطفی گرفته را نمی توان با رفتارهای عجیب و غریب و غیر منطقی پاسخ داد. بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید پذیرفتن این حقیقت است که همسر شما احساسات و عواطف خود را تحت کنترل دارد و در واقع از شما طلاق عاطفی گرفته است.

تمرکز بر روی کنترل احساسات خود به آنها کمک خواهد کرد تا به سادگی فرایند جدایی عاطفی از همسر خود را طی کنند. در عوض، آنها قادر خواهند بود تا راه خود را برای فرایند طلاق قانونی آسان تر طی کنند. همچین توصیه می شود به منظور آگاهی بیشتر از نشانه های طلاق عاطفی ، ریشه یابی، درمان  و راهکارها حتما از یک مشاوره خانواده یا روانشناس راهنمایی و کمک بگیرید.



#فتانه_محمدی 

#مشاوره_فردی_زوج_خانواده 

#مدرس_مهارتهای_زندگی

#کودک_نوجوان_بزرگسال

☀️

#تعیین_وقت_حضوری

روزهای فرد ساعت 15 الی 18

77955526