مرکز مشاوره آمین

مشاوره در زمینه های : خانواده - پیش از ازدواج- کودک و نوجوان- اضطراب و استرس

مرکز مشاوره آمین

مشاوره در زمینه های : خانواده - پیش از ازدواج- کودک و نوجوان- اضطراب و استرس

فرزندپروری

بچه‌ها این طور برداشت می‌کنند که انگار پدر و مادر بی‌چون و چرا در خدمت آنان هستند و فقط برای راحتی، راهنمایی، سرگرمی، غذارسانی و تمیزکردن آن‌ها تلاش و فعالیت می‌کنند و در عین حال خودشان هم همیشه سرزنده و صمیمی می‌مانند.

ما این اندیشه های راجع به عشق را با خود به بزرگسالی می‌بریم. وقتی بزرگ می‌شویم، دلمان می‌خواهد دوباره همان تر و خشک کردن و لوس کردن، بازسازی شود.

در گوشه‌ای پنهانی از ذهنمان، معشوقی را تصور می‌کنیم که نیازهایمان را پیش‌بینی میکند، قلبمان را می‌خواند، با از خودگذشتگی رفتار می‌کند و همه چیز را بهتر می‌کند.

این به نظر «رمانتیک» می‌رسد؛ در حالی که صرفاً طرح اولیهٔ فاجعه است.




شماره های تماس کلینیک روانشناسی و مشاوره  آمین  و  کیمیا روان 


آدرس: نارمک میدان هفت حوض_ابتدای گلبرگ شرقی،پلاک۷۱۴،طبقه دوم،واحد۴


#هماهنگی_وقت_مشاوره_حضوری

#02177955526

#09350633778

سه اختلالی که سم زندگی زناشویی و روابط عاطفی هستند:

 


1 - نارسیسیسم  (خودشیفتگی):

 می خوام برای من باشه. می خوام رفتارش درست بشه. چرا اونی نمیشه که من می خوام. چرا مثل من فکر نمیکنه؟همینی که. ناراحتی برو.


2 - مازوخیسم  (آزارپذیری): 

اذیتم میکنه، چون دوستم داره. نمیتونم ولش کنم، آخه دوسش دارم. بدون اون با تنهایی چه کار کنم. حرفهای مردم چی میشه.


3 - پارانویا  (بدگمانی): 

بهش اعتماد ندارم. حتما داره بهم خیانت میکنه. گوشیشو باید چک کنم. لباساشو چک  کنم بهتره. تعقیبش کنم،  ببینم با کی قرار عاشقانه گذاشته.

#زوج_درمانی #مشاوره_خانواده 

شماره های تماس کلینیک روانشناسی و مشاوره  آمین  و  کیمیا روان 


آدرس: نارمک میدان هفت حوض_ابتدای گلبرگ شرقی،پلاک۷۱۴،طبقه دوم،واحد۴


#هماهنگی_وقت_مشاوره_حضوری

#02177955526

#09350633778