مرکز مشاوره آمین

مشاوره در زمینه های : خانواده - پیش از ازدواج- کودک و نوجوان- اضطراب و استرس

مرکز مشاوره آمین

مشاوره در زمینه های : خانواده - پیش از ازدواج- کودک و نوجوان- اضطراب و استرس

خود_شناسی


#فرد
#خود_شناسی
جاهاى خالى را پر کنید و همیشه در ذهنتان آنها را مرور کنید. میتوان از این سوالات به عنوان قطب‌نمای زندگی نام برد که شما را به سمت اهدافتان راهنمایی میکنند.
.
مهمترین فرد زندگی من نامش ..... است. .
مهمترین هدف یکساله من ..... است. .
مهمترین هدف پنج ساله من ..... است. .
سه ارزش مهم زندگی ام که حاضرم وقتمو به خاطرشون صرف کنم ...... و....... و..... هستند. .
بهترین دوست قابل اعتماد من ..... است. .
بزرگترین نقطه قوت من..... .
بزرگترین ضعف من ......است.
.
بیشترین تلاش من برای رسیدن به ...... است.
.
موانع احتمالی من برای رسیدن به اهدافم ...... و ..... و....... هستند.
.
راههای مقابله با این موانع ...... و ....... و .......
می‌باشد.
. ‏‎

تعیین وقت مشاوره : 77955526-021
مشاوره تلفنی:(تماس از تلفن ثابت):
تهران: 9092305913
شهرستان:9099071898